Νevrokopi Destination Branding / Kεντρικό Σκεπτικό

Ψηφίστε μέχρι τις 7 Ιουλίου και διαλέξτε το κεντρικό Σκεπτικό της νέας τουριστικής Ταυτότητας του τόπου μας.

 

Η μελέτη Ταυτότητας Προορισμού του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου που είναι σε εξέλιξη, προχωρεί με σταθερά βήματα. Έτσι, πάντα με το ίδιο πνεύμα διαφάνειας και συνδημιουργίας στο τόσο σημαντικό αυτό θέμα, ήρθε η ώρα να διαλέξουμε το κεντρικό Σκεπτικό πάνω στο οποίο θα στηριχτεί και θα σχεδιαστεί η νέα οπτική και λεκτική Ταυτότητα του Προορισμού, όπως και οι επόμενες φάσεις και ενέργειες τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας
 

ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ:

Για να συμμετέχετε, διαβάστε ακολουθείστε τον σύνδεσμο (link) που επισυνάπτεται, και θα σας ανοίξει τη σχετική φόρμα ψηφοφορίες (Google forms).

Διαβάστε τις τρεις προτάσεις και τις τεκμηριώσεις τους, διαλέξτε ποια θεωρείτε πως αντιπροσωπεύει καλύτερα το Νευροκόπι και υποβάλλετε την επιλογή σας.

 
 

Ακόμη, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς και τα τρία προτεινόμενα σκεπτικά θα αξιοποιηθούν στη συνέχεια, καθώς περιγράφουν διαφορετικές πτυχές του Προορισμού. Με την ψηφοφορία αυτή, αναζητούμε το “πρώτο μεταξύ σημαντικών”, που πιστεύουμε ότι περιγράφει το Νευροκόπι με τον σωστότερο τρόπο.

Περιμένουμε τη δική σας επιλογή μέχρι και την Πέμπτη 7 Ιουλίου. Η συμβολή σας είναι σημαντική, γιατί κανένας δεν ξέρει αυτόν τον μοναδικό τόπο και τις δυνατότητές του, καλύτερα από εμάς!

Ο σύνδεσμος της ψηφοφορίας:

https://www.google.com/url?q=https://forms.gle/zKLpoMVm1vRuGRpe9&source=gmail&ust=1656768855280000&usg=AOvVaw1AhXfS38ombvVFfHT7yJmI">Νevrokopi Destination Branding / Κεντρικό Σκεπτικό

Print