ΝΕVROKOPI DESTINATION BRANDING / ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΑ

Η Μελέτη για την Τουριστική Ταυτότητα και την Ανάπτυξη του Κάτω Νευροκοπίου προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς. Έφτασε η στιγμή να επιλέξουμε όλοι μαζί, το νέο Τουριστικό Σήμα του Προορισμού "Νevrokopi".
 
Ψηφίζουμε μέχρι και την Πέμπτη 04 Αυγούστου,ποια από έξι προτάσεις σήματος αντιπροσωπεύει καλύτερα τον τόπο που αγαπάμε. Με ποια εικόνα θα συστηθεί στους επισκέπτες που θα προσκαλέσει, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό!

Πώς ψηφίζουμε με τέσσερα απλά βήματα:
1. Κοιτάζουμε προσεκτικά και τις έξι Προτάσεις.
2. Διαβάζουμε τις Έννοιες που σχετίζονται με κάθε Πρόταση και εξηγούν γιατί προτείνεται.
3. Διαλέγουμε την Πρόταση που μας αρέσει περισσότερο (ψηφίζουμε μόνο ΜΙΑ Πρόταση Σήματος).
5. Υποβάλουμε την συμμετοχή σας!


Περιμένουμε τις επιλογές όλων μέχρι και τη Πέμπτη 04 Αυγούστου!
Η γνώμη όλων μας μετράει και είναι σημαντική!

(Η μελέτη Ταυτότητας Προορισμού "Nevrokopi Destination Branding" είναι πρωτοβουλία του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου)
 

Ο σύνδεσμος (link) που ανοίγει τη φόρμα ψηφοφορίας:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrS2JoDkLB7kT98ptQi_pEdre4VHTjnrgi54QOdumAiIlZMw/viewform
 

Print